Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2021-04-15T09:39:49+00:00
Kan ik een order wijzigen?2021-04-15T09:41:13+00:00

Ja, dit is mogelijk. Neem hiervoor telefonisch of per mail contact met ons op. Als je een bestelling wilt annuleren of iets toevoegen aan je bestelling, dan sturen wij je een betalingslink of retourbetaling toe. Dit geldt alleen indien de producten nog niet zijn verzonden.

Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar geen orderbevestiging hebt gekregen?2021-04-15T09:41:13+00:00

Het zou als spam in je mailbox kunnen komen, check je ‘ongewenste berichten’. Mocht je na een paar uur nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?2021-04-15T09:41:13+00:00

Nee, als jouw order nog niet verstuurd is, betaal je één keer de verzendkosten. Neem even contact met ons op als je nog iets wilt bijbestellen.

Kan ik een order annuleren?2021-04-15T09:41:13+00:00

Een order kan geannuleerd worden, mits de producten nog niet zijn verzonden. Wanneer dit het geval is, dan zijn de retourkosten voor de klant.

Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?2021-04-15T09:41:13+00:00

Als jouw order niet klopt, bijvoorbeeld incompleet of onjuist geleverd, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Vermeld hierbij het bestelnummer/factuurnummer en (eventueel) missende onderdeel.

Krijg ik een orderbevestiging?2021-04-15T09:41:13+00:00

Je krijgt binnen enkele minuten een orderbevestiging per mail.

Kan ik achteraf betalen?2021-04-15T10:42:53+00:00

Nee, als consument dien je via IDeal te betalen.

Is betalen bij aflevering een optie?2021-04-15T10:43:09+00:00

Nee, dit is niet mogelijk.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?2021-04-15T10:44:29+00:00

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% Btw

Hoe ontvang ik de factuur?2021-04-15T10:44:40+00:00

Je krijgt van ons de factuur standaard per e-mail toegestuurd.

Kan ik pinnen als ik de order ophaal?2021-04-15T10:44:54+00:00

Ja, je kunt bij ons pinnen en contant betalen.

Hoe kan ik betalen?2021-04-15T10:45:07+00:00

Je kunt bij ons online betalen via IDEAL. Als je jouw order ophaalt, kun je pinnen of contant betalen.

Waarom zitten er waterdruppels aan de binnenkant van mijn tent?2021-04-15T10:45:37+00:00

Temperatuurschommelingen en vocht in de lucht kunnen dauw en condensatie binnen en buiten de tent veroorzaken. Dit is normaal en betekent niet dat de tent lekt.

Kunnen we de producten bezichtigen?2021-05-26T08:44:05+00:00

Er staan bij ons geen stretch- en sailclothtenten opgesteld, uiteraard kun je alle onderdelen bij ons in de webshop bekijken.

Kan de tent het hele jaar blijven staan?2021-04-15T10:46:01+00:00

Wij adviseren om de tent in de maanden november t/m februari niet buiten te laten staan, maar deze op te slaan. Voor een lange levensduur is het raadzaam om dit advies op te volgen. De tenten kunnen niet tegen storm en sneeuwval.

Zijn alle onderdelen los verkrijgbaar?2021-04-15T10:46:17+00:00

Wij verkopen complete tent sets en losse vervangingsonderdelen. U vindt in onze webshop het complete overzicht.

Wat zijn de verzendkosten?2021-04-15T10:47:04+00:00

De verzenden variëren per artikel. De verzendkosten staan bij elk product weergegeven.

In welke landen leveren jullie?2021-04-15T10:47:17+00:00

Wij zijn gevestigd in Nederland, maar leveren in de hele Benelux. Via de webshop kan er gekozen worden voor Nederland, Belgie en Luxemburg. Andere landen is ook geen enkel probleem, dan graag even telefonisch of per e-mail contact opnemen voor de verzendkosten.

Wie betaalt de retourkosten?2021-04-15T10:47:31+00:00

Al onze artikelen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. De verzendkosten voor retourneren zijn voor de koper. Hiervoor dien je eerst telefonisch of per mail contact met ons op te nemen Het product mag niet gebruikt of vies geworden zijn. In ieder geval niet meer gebruikt zijn dan nodig is om het product te controleren. De producten dienen zoveel mogelijk in originele verpakking geretourneerd worden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is of beschadigd geleverd is?2021-04-15T10:47:56+00:00

Graag telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Worden er bezorgkosten berekend?2021-04-15T10:48:10+00:00

Ja, wij rekenen bezorgkosten. Deze kosten zijn per artikel verschillend en worden automatisch toegevoegd in de winkelwagen.

Moet er worden getekend bij aflevering?2021-04-15T10:48:21+00:00

Ja een handtekening is (in de meeste gevallen) vereist.

Wie bezorgt mijn order?2021-04-15T10:48:33+00:00

Bestellingen met klein formaat pakket worden bezorgd door PostNL. Tent sets en andere grote producten worden in eigen beheer bezorgd of door onze vaste transporteur.

Wat is de levertijd van mijn bestelling2021-04-15T10:48:46+00:00

Bij elk product staat de levertijd aangegeven. Deze levertijd is een nauwkeurige indicatie maar kan in sommige gevallen overschreden worden. De producten die we op voorraad hebben, kunnen we leveren binnen 5 werkdagen. Sommige producten vereisen extra handelingen. Het kan zijn dat deze een iets langere levertijd hebben. Aan deze levertijden kunnen geen rechten ontleend worden. Wilt u een exacte levertijd, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.

Kan ik de bestelling volgen?2021-04-15T10:48:58+00:00

Bij artikelen die verzonden worden via PostNL ontvang je een track en trace code zodra PostNL het pakket van ons ontvangt. Bij artikelen die door ons zelf of door onze transporteur verzonden worden ontvang je op de dag van levering een tijdsindicatie per e-mail.

Kan ik de bezorgdatum kiezen?2021-04-15T10:49:20+00:00

Bij artikelen die via vrachtvervoer verzonden worden kun je de afleverdag kiezen. Dit zijn werkdagen van maandag tot en met vrijdag. Bij kleinere artikelen die via PostNL gaan is dit niet mogelijk.